0

بازار پوشیدنی‌ها را در تعطیلات، اپل در اختیار داشته است

بازار پوشیدنی‌ها

بازار پوشیدنی‌ها را در تعطیلات، اپل در اختیار داشته است. این بازار در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ در تسلط کامل این شرکت بوده است و رقبای آن همچون شیائومی و سامسونگ و هواوی در این رقابت جا مانده‌اند.

بازار پوشیدنی‌هادر سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد رشد را نشان می‌دهد و طبق گفته موسسه بین‌المللی اطلاعات بزرگترین ذینفع آن اپل بوده است. این شرکت در آن دوره ۳۶٫۲ درصد از کل بازار پوشیدنی‌ها را به خود اختصاص داده است. این درحالی است که نزدیکترین رقبای آن شرکت به ترتیب، شیائومی و سامسونگ به ترتیب ۸.۸ و ۸.۵ درصد بازار فروش وسایل پوشیدنی را در اختیار داشته‌اند.

بازار پوشیدنی‌ها

این امر بیشتر از این موضوع ناشی می‌شود که افزایش فروش ۴۵ درصدی وسایلی همچون اپل واچ، همراه با افزایش فروش هدفون‌های ایرپاد اپل در مدل‌های معمولی، پرو و مکس، با ۲۲ درصد افزایش نسبت به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ را نشان می‌دهد.

پر گزارشی که سایت ۹to5mac منتشر کرده است، به عنوان مقایسه می‌توان این نکته را ذکر کرد که، موسسه بین‌المللی اطلاعات نشان می‌دهد که اپل ۵۵.۶ میلیون واحد محصول پوشیدنی را در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ به فروش رسانده است که این مقدار ۲۷ درصد بیشتر از سه ماهه چهارم سال گذشته است اما از نظر مقایسه می‌توان گفت که شیائومی و سامسونگ به ترتیب ۱۳.۵ میلیون و ۱۳ میلیون واحد فروش داشته‌اند.

سایت ۹to5mac در این گزارش خاطرنشان می‌کند: اپل هرگز فروش دقیق محصولات را منتشر نکرده است، اما تحلیلگر مینگ-چی کو اخیراً گفته است که اپل در سال ۲۰۲۰ حدود ۹۰ میلیون ایرپادز به فروش رسانده است.

قابلیت spatial audio از ایرپاد پرو و ایرپاد مکس پشتیبانی می‌کند
>

موسسه بین‌المللی اطلاعات با اشاره به ایرفون و هدفون به عنوان یک محصول پوشیدنی که برای محتوای شنیداری مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفنه است که این دستگاه ها به «دستگاه‌های ضروری» سال ۲۰۲۰ شناخته شدند. مدیر بخش پوشیدنی‌های موسسه بین‌المللی اطلاعات، رمن تی لیامس Ramon T. Llamas معتقد است که :

ابزار و وسایل پخش کننده‌ی محتوای شنیداری، درجه خاصی از حریم خصوصی را به ویژه در زمان قرنطینه در منازل و محل کار یا در زمان خارج از آن مکان‌ها، برای کاربرام فراهم می کند. این دستگاها نیز جزو وسایل بازار پوشیدنی‌ها محسوب می‌شوند.

وضعیت شیائومی، سامسونگ و هواوی در بازار پوشیدنی‌ها

موسسه بین‌المللی اطلاعات می‌گوید، در بازار پوشیدنی‌ها، هواوی پس از اپل، شیائومی و سامسونگ به مقام چهارم سقوط کرده است، هرچند که این شرکت سال گذشته در سرزمین چین حتی افزایش فروش ۹.۴ درصدی را تجربه کرده است. نکته‌ی دیگری که این موسسه به آن اشاره می‌کندمربوط به سامسونگ است که این شرکت شاهد کاهش در فروش ساعت‌های هوشمند بوده است.

بازار پوشیدنی‌ها

هم اکنون گزارش‌هایی منتشر شده است که سامسونگ قصد دارد تا استفاده از سیستم عامل خودش یعنی تایزن، برای ساعت‌های هوشمندی که در آینده تولید خواهد کرد دست بردارد و در عوض از سیستم عامل اندروید در آن‌ها استفاده کند. احتمال دارد این شرکت در این باره و علت آن، اطلاع‌رسانی کند.

msn برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *