0

اپلیکیشن “Zoom” نرم افزار ویدئویی خود را گسترش می دهد

تصور کنید هنگام خرید انلاین خود می‌توانید با رئیس فروشگاه یا مغازه دار صحبت کنید و سلیقه خود را در میان بگذارید تا آنها لباس‌هایی که مد نظر شماست را به شما نشان دهند. “Zoom” با تعبیه همچین خدماتی، می‌تواند تعاملی در دنیای خرده فروشی آنلاین باز کند. با جی تی نیوز همراه باشید.

به گفته زئوس کرراوالا از تحلیلگران صنعت و تحلیلگر اصلی شرکت ZK Research می‌گوید:

“استفاده از ویدئو در بالاترین حد خود است. قدم بعدی استفاده از ویدئو برای ثبت تجربیات مستقیم بین برنامه‌های تجاری و مصرف کننده است تا بتواند تعامل اجتماعی را بهبود ببخشد و جریان کار را بهتر کند.”

زوم در وبلاگی اعلام کرده است که بسته توسعه نرم افزار ویدئویی خود را در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد داد تا آنها بتوانند این ویژگی را بر روی برنامه های خود قرار‌دهند. این شرکت همچنین پیشبینی کرده است که برنامه ها مانند شبکه های اجتماعی، بازی ها و فروشگاه های آنلاین از ویدئو برای تکمیل تجربه کاربر خود استفاده خواهند کرد. برای مثال:

1.توسعه دهندگان می توانند عملکرد Zoom را به شبکه های اجتماعی ادغام کنند که در این صورت، ارتباط افراد با اعتماد و جذابیت بیشتری پیش‌برود.

2.با استفاده از ویژگی های صوتی و تصویری Zoom، توسعه دهندگان می توانند شروع به ساختن بازی های جذاب‌تری برای جذب کاربر انجام‌دهند.

  1. مشاغل می توانند با استفاده از Zoom تجربه خرید آنلاین را لذت بخش‌ کرده و شرایط ساده‌تری را برای مشتری بسازند که درآمد بالاتری نیز به همراه داشته باشد.

Zoom ادعا دارد که با استفاده از بسته توسعه ویدئویی این شرکت توسط توسعه دهندگان، باعث ایجاد برنامه های جذاب‌تر و افزایش فروش خواهد شد به این دلیل که تجربه کاربر را بهبود می بخشد و دسترسی او را آسان‌تر می سازد. به این صورت که مشتریان با تجزیه و تحلیل کاربران خود، عملکرد و بازخورد برنامه خود را به توسعه دهندگان اطلاع می دهند تا بتوانند در بازار Zoom بازده برنامه خود را بالاتر ببرند. مواردی که مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد شامل کاربران و حساب های کاربری، کاربران فعال و اکانت های فعال، میزان استفاده از آی پی ها و موارد دیگر است.

هدست واقعیت مجازی فیسبوک
>

بسته توسعه نرم افزاری ویدئویی بخشی از پلتفرم برنامه Zoom است که آی پی ها، ربات های چت، وب هوک ها و ادغام و توزیع برنامه ها را دربر می‌گیرد.

Zoom  در ماه 10.000 دقیقه جلسه آموزشی بدون هیچ هزینه ای ارائه می‌دهد؛ و هزینه های اضافی بر اساس مصرف توسعه دهندگان محاسبه می‌شود. همچنین گزینه شارژ سالانه به مبلغ 1000 دلار برای 30.000 دقیقه در هر ماه نیز وجود دارد.

شرکت های بزرگتری مانند فیسبوک و مایکروسافت  با استفاده از قابلیت افزایش واقعیت (AR) و واقعیت مجازی (VR) راه حل هایی برای این ایده ارائه داده اند و ادعا دارند همکاری این دو شرکت  آینده کنفرانس های ویدئویی را رقم خواهد زد، که مطمئنا بسیار جذاب خواهد بود و بُعد بیشتری به کنفرانس های ویدئویی خواهد افزود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *